Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Partit Popular assenyala que potser fallaren les formes però defensa l'actuació de Xisca Porquer
El ple de l’Ajuntament de Campos ha rebutjat avui una moció d’Endavant i Més per Campos en què es reclamava que el Parlament derogui les recents modificacions de la llei que protegeix es Trenc i en la qual també es reprovava l’actuació de la batlessa, la popular Xisca Porquer, a la manifestació del passat 5 de juliol. En el moment de debatre la moció, la batlessa de Campos ha abandonat el ple.
L’equip de Govern assenyala que no és cert que s’hagi desprotegit es Trenc i que s’ha qualificat de política la moció presentada. Han defensat també l’actuació de la batlessa aquell dia. La moció, finalment, s’ha rebutjat amb els 12 vots en contra dels regidors de l’equip de govern i VOX i els quatre a favor d’Endavant i Més per Campos.
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania