Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Una decisió que no agrada a l'ajuntament, però que s'han vist obligats a prendre després d'una sentència que dóna la raó a la propietat de la finca
El ple de Pollença ha fet les primeres passes perquè el camí de Ternelles deixi de ser d’ús públic. Una decisió que no agrada cap grup polític municipal, però que s’han vist obligats a prendre després d’una sentència que dóna la raó a la propietat de la finca.
Amb 11 vots a favor, i amb l’abstenció de Junts Avançam, el ple de Pollença ha aprovat inicialment modificar el seu pla d’ordenació urbana per suprimir la servitud d’accés a la mar a través del Camí de Ternelles. Això és el que els obliga a fer una sentència del Tribunal Superior de Justícia de les Balears.
L’Ajuntament esperava, inicialment, que la Conselleria de Medi Ambient s’hi avançàs i modificàs el Pla d’Ordenació de Recursos Naturals (PORN) de la Serra, que no permet l’excursionisme a la zona.
La interlocutòria dona la raó a la propietat de Ternelles. Ja no es podrà accedir cala Castell ni al Castell del Rei pel camí de Ternelles.
La modificació del pla general d’ordenació urbana ha de passar ara per exposició pública durant 30 dies i ja s’hi esperen al·legacions.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys