Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El Partit Socialista pujaria en vots i es mantindria com a tercera i decisiva força i el PP pujaria en vots i un escó
239
Segons el sondeig de Gizaker per EITB, la radiotelevisió pública basca, el PNB tornaria a guanyar les eleccions amb un 35,7% de vots. Així i tot, el partit encapçalat per Imanol Pradales empataria en nombre d’escons amb EH-Bildu, liderat per Pello Otxandiano, amb una forquilla d’entre 26 i 28. Cap dels dos arribaria als 38 que donen la majoria absoluta.

El Partit Socialista d’Eneko Andueza pujaria en vots i es mantindria com a tercera i decisiva força amb entre 10 i 12 parlamentaris. Segons el sondeig, el Partit Popular, encapçalat per Javier de Andrés, pujaria en vots i un escó. VOX desapareixeria del Parlament, hi podria entrar Sumar i Podem s’hi mantindria, però perdent fins a 5 diputats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet