 
    
     
        
No hi haurà castell de focs el vespre de la revetlla de Sant Joan Degollat
 
                                Imatge d'arxiu d'un castell de focs d'artifici. Foto Europa Press
401El municipi de Sant Joan no tendrà focs d’artifici a les pròximes fetes patronals, previstes per finals d’agost. Així ho han decidit els veïnats en una consulta popular, vinculant, convocada per l’ajuntament i celebrada aquesta setmana.
En la consulta hi han participat 213 persones residents al municipi. Més de la meitat, 139, hi han votat en contra, representen el 65,26% del total. A favor hi ha votat el 32,39%, 69 persones. Altres 5 persones han votat en blanc, el 2,35% del total.
Després d’aquesta decisió, l’ajuntament haurà de cercar una alternativa per acabar la festa del dia 28 d’agost. Sí que es manté, però, el correfoc de l’endemà, el dia del patró, Sant Joan Degollat.
Els focs d’artifici tenien un cost de 6.000 euros.

Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
