El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Després de sortir el vaixell el port ha tornat a tancar i s'espera que ho estigui fins demà matí
Avui a les sis menys quart del capvespre ha arribat el vaixell de Baleària procedent d’Alcúdia. És l’única connexió que hi ha hagut per mar a Menorca, per això tant el port de Ciutadella com el de Maó han estat tancats.
El vent ha fet un recés al migdia i ha permès reobrir temporalment el port per a aquesta arribada.
Una vegada han desembarcat els passatgers procedents de Mallorca, el vaixell s’ha tornat a omplir de viatgers per fer la ruta de tornada a les sis i mitja. Tot seguit s’ha tornat a tancar el port de Ciutadella i s’espera que no es torni a obrir fins demà a les deu del matí, que sí que hi ha un vaixell de Baleària programat. La ruta programada per les vuit, per tant, no sortirà.
A Maó el port continua tancat i s’ha anul·lat la ruta amb Barcelona per a demà matí.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle