Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Noa Cascallar i Àlex Gómez, campions de la travessa nedant des de l'estació naval
El Port de Maó ha celebrat aquest dissabte la festa de Sant Pere. La festivitat ha començat amb la travessa del port des de l’estació naval fins al moll de creuers.
Els nedadors Noa Cascallar i Àlex Gómez han guanyat la cursa, en què han participat una vintena de nedadors, majoritàriament joves. Aquesta i la de Nadal són les dues úniques curses que es duen a terme al port de Maó cada any. Després del lliurament de trofeus, s’ha celebrat el tradicional joc del capellet, que enguany era molt difícil d’aconseguir. L’ambient mariner ha conclòs amb música de la banda municipal i Eva Sons Trio.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo