Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Noa Cascallar i Àlex Gómez, campions de la travessa nedant des de l'estació naval
El Port de Maó ha celebrat aquest dissabte la festa de Sant Pere. La festivitat ha començat amb la travessa del port des de l’estació naval fins al moll de creuers.
Els nedadors Noa Cascallar i Àlex Gómez han guanyat la cursa, en què han participat una vintena de nedadors, majoritàriament joves. Aquesta i la de Nadal són les dues úniques curses que es duen a terme al port de Maó cada any. Després del lliurament de trofeus, s’ha celebrat el tradicional joc del capellet, que enguany era molt difícil d’aconseguir. L’ambient mariner ha conclòs amb música de la banda municipal i Eva Sons Trio.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles