"De Pol a Pol" és l'exposició itinerant de la Fundació 'La Caixa' que mostra un conjunt de 52 fotografies de l'arxiu del National Geographic
El port d’Eivissa acull des d’avui l’exposició itinerant de la Fundació ‘La Caixa’ que es titula “De Pol a Pol”. S’hi fa un recorregut pels grans paradisos naturals del planeta a través d’imatges espectaculars preses pels fotògrafs naturalistes més prestigiosos del món.
Fins al pròxim 16 de juny podrem veure a port d’Eivissa aquest conjunt de 52 fotografies de l’arxiu del National Geographic que des de fa quatre anys viatja en exposició per tota la Península i Canàries. Una mostra que ens presenta la bellesa del nostre planeta i que pretén crear consciència sobre els efectes de la mà de l’home. En ella podem veure lleons marins de les Illes Galápagos, la pantera de les Neus de l’Himàlaia o els boscos d’araucàries de la Patagònia.
Unes fotografies que ens volen ensenyar que la supervivència de la natura és a les nostres mans.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses