Biel Company critica la permissivitat de l'Executiu davant un problema que, diu, genera inseguretat i alarma social
El Partit Popular (PP) acusa el Govern de no fer res davant les ocupacions il·legals d’habitatges i de defensar els okupes. En un acte celebrat a la barriada palmesana de Son Roca, el president del PP a les Balears, Biel Company, ha criticat la permissivitat i inacció del Govern davant un problema que, assegura, genera inseguretat i alarma social i que vulnera el dret a la propietat privada.
En àmbit estatal, els populars han llançat una recollida de signatures per modificar-ne la llei. Proposen desallotjaments exprés en 12 hores i endurir les penes de presó per als ‘okupes’ d’un a tres anys.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes