Prohens: "Aquest ha estat l’any de canvi, hem recuperat el Govern, hem guanyat els quatre 4 consells i governam fins a 40 ajuntaments"
El Partit Popular de les Balears ha congregat a 1.200 persones en el sopar nadalenc que s’organitza cada any.
Durant l’acte, la presidenta del partit a Balears, Marga Prohens, ha afirmat als assistents que “aquest ha estat l’any de canvi, hem recuperat el Govern, hem guanyat els quatre consells i governam fins a 40 ajuntaments de les nostres illes”.
Així mateix, ha afegit que “encara que ara ens trobam en la recta final per a la negociació dels pressupostos”, ha recordat als presents que poden “tenir la tranquil·litat que el Govern de les Balears només negocia esmenes, no lleis d’amnistia ni referèndums a Ginebra”.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona
Trenta cinc practicants de les Illes concorren a la Diada organitzada pel club Pro Box i la Federació