Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Alejandro Fernández ha participat en una xerrada a la seu del partit a Menorca
El president del Partit Popular de Catalunya, Alejandro Fernández, ha estat aquest divendres capvespre a la seu del partit de Menorca, on ha participat en un col·loqui sobre la situació actual de la política catalana.
Fernández ha dedicat una bona part de la conversa a parlar de l’accés a l’habitatge, un tema d’especial interès al conjunt de les Balears. En aquest sentit, ha indicat que les polítiques a Catalunya en aquesta matèria no estan funcionant i que els últims deu anys s’hi han emprès mesures fallides.
Segons Fernández, l’origen d’aquest enfocament erroni es troba en la gestió a Barcelona de l’exalcaldessa Ada Colau per la permissivitat amb l’ocupació, l’excés de traves burocràtiques als promotors i el resultat advers de la limitació del preu del lloguer. El popular considera un greu error que aquestes polítiques s’hagin estès al conjunt de Catalunya, que “s’ha convertit en el paradís de l’ocupació il·legal a Espanya” i on el topall en el preu del lloguer “ha aconseguit l’efecte contrari perquè baixa radicalment l’oferta”.
Fernández proposa donar més suport als promotors amb una reducció de la burocràtica i d’impostos i un marc de col·laboració publicoprivada que garanteixi l’accés a l’habitatge als joves i al conjunt de les famílies.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals