Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El president del PP balear, Biel Company, ha criticat les pintades a l'estàtua i els responsables polítics que, segons ell, les han incitades.
El president del PP balear, Biel Company, ha criticat les pintades a l’estàtua de Juníper Serra i els responsables polítics, que segons ell, les han incitades. De fet, els populars de Palma demanaran la reprovació de la regidora de Justícia Social, Sonia Vivas, que va demanar la retirada del monument dies abans que fos pintat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
Un dels decrets inclou la renovació automàtica dels contractes de lloguer
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble