Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Jorge Campos sosté que els populars tenen diputats a bastament perquè hi hagi un canvi de Govern a causa de la gestió de la crisi
El president del PP a Balears, Biel Company
150El Partit Popular descarta presentar una moció de censura contra la presidenta del Govern, tal com ha proposat Vox. La formació de Jorge Campos ha plantejat avui a Biel Company que presenti la moció, ja que els populars tenen els diputats necessaris al Parlament, i a canvi tendrà el suport de Vox.
En un comunicat, els populars rebutgen la proposta perquè diuen que no es donen les condicions parlamentàries que permetin que la moció de censura prosperi.
Campos assegura que Armengol ha de dimitir després de les manifestacions en contra de la seva gestió.
VOX Balears ofereix suport al PP i demana una moció de censura contra Francina Armengol
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis