"Armengol ha jugat amb la salut, els diners i la intel·ligència dels espanyols", ha considerat el portaveu del partit, Miguel Tellado
El PP registrarà avui un escrit al Congrés per demanar la dimissió de la presidenta de la cambra, Francina Armengol. El PP considera que la implicació de l’expresidenta del Govern de les Balears en el cas Koldo és “evident”. Fonts del PSOE, en canvi, han defensat que tot es tracta d’una operació dels populars contra el govern de Pedro Sánchez.
El PP ja ha fet públic el document que registrarà al Congrés. El dirigeix directament a Armengol i qualifiquen de “gravíssima” la situació en la qual es troba arran de la “presumpta relació amb la trama de corrupció” que afecta el Govern de les Illes quan era la presidenta. En aquest sentit, afirmen que la Guàrdia Civil, entre d’altres, investiga la seva actuació com a presidenta i que, per tant, la seva permanència al capdavant del Congrés és “insostenible”.
El portaveu del grup parlamentari popular, Miguel Tellado, justifica la iniciativa en la investigació del cas Koldo, pel nom de l’exassessor del llavors ministre José Luis Ábalos que, suposadament, s’hauria lucrat mitjançant una trama corrupta en la venda de mascaretes a administracions públiques. En el cas de les Balears, el Govern va abonar 3,7 milions d’euros per unes mascaretes FFP2 que van resultar ser quirúrgiques. La principal incògnita política té a veure amb el temps que es va torbar el Govern en reclamar els doblers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca