Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El Consell hi ha afegit noves simplificacions administratives per poder gestionar les peticions
Batles i batlesses de Mallorca s’han reunit avui a Sant Llorenç des Cardassar per parlar de les partides econòmiques que el Consell de Mallorca destinarà als municipis. S’hi invertiran 54 milions d’euros, i la novetat és que s’unificarà la tramitació de les tres grans línies d’ajudes.
El Consell de Mallorca posa a disposició dels ajuntaments 45 milions d’euros per a l’any que ve. Una quantia que es manté respecte de l’any passat, però que comporta canvis en les tramitacions. A partir d’ara s’agruparan les tres grans línies d’ajudes, la del Pla d’obres i serveis, les inversions del cicle de l’aigua i els plans per a energies. A més es preveu un milió del pressupost per a noves inversions, per aplicar la Llei de benestar animal i per a neteja de camins municipals.
Durant l’Assemblea s’han debatut 13 mocions de diferents consistoris, entre les quals la del municipi d’Inca en matèria d’habitatge. Que reclama que es puguin declarar zones tensionades aquelles on l’habitatge és manco accessible i que es pugui limitar el preu del lloguer.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació