Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'increment més gran s'ha registrat a Sant Josep de sa Talaia (18,2%), seguit de Sant Antoni de Portmany (17,9%), Manacor (13,6%) i Llucmajor (12,6%)
182
El preu de l’habitatge de lloguer ha registrat a les Balears una pujada del 8,5% durant l’últim any fins a situar-se en 19,1 euros/m².
Són dades del darrer informe de preus del portal web idealista publicat aquest divendres, que apunta a una caiguda trimestral del preu del lloguer d’un 0,7% i d’un increment del 0,1% respecte al mes anterior.
La pujada interanual més gran entre els municipis analitzats a les Balears es va registrar a Sant Josep de sa Talaia (18,2%), seguida de l’increment de Sant Antoni de Portmany (17,9%), Manacor (13,6%) i Llucmajor (12,6%).
A Palma el preu va créixer un 6,4% durant els últims dotze mesos, fins a situar-se en 18,3 euros/m².
D’altra banda, Port de Pollença (-2,6%) i Andratx (-1%) han experimentat els únics descensos entre els mercats analitzats a les Illes.
Segons l’informe, el municipi més car és Santa Eulària des Riu, amb 25 euros/m², seguit de Sant Joan de Labritja (24,9 euros/m²). En canvi, Maó (12,2 euros/m²) és el més econòmic.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca