Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Llogar un immoble ben situat pot costar fins a 5.000 euros al mes
El port de la Savina és una de les zones en què hi ha més demanda de locals comercials, sobretot per als lloguers de vehicles. La platja des Pujols és un altre dels punts calents. Un local de 100 metres quadrats ben situat pot arribar als 4 mil o 5 mil euros al mes. Els preus han pujat fins a un 20 per cent després de la pandèmia i hi ha molta demanda d’estrangers.
També hi falta habitatge a preus assequibles. Un apartament d’una habitació a la zona des Pujols costa 300 mil euros i hi ha viles de luxe que es venen per vuit milions. El perfil dels compradors són estrangers o inversors per llogar.
Pràcticament és impossible trobar habitatge per als treballadors. Un pis de dues habitacions a l’estiu arriba als 2.500 euros al mes i se solen compartir entre tres o quatre persones.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins