Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Llogar un immoble ben situat pot costar fins a 5.000 euros al mes
El port de la Savina és una de les zones en què hi ha més demanda de locals comercials, sobretot per als lloguers de vehicles. La platja des Pujols és un altre dels punts calents. Un local de 100 metres quadrats ben situat pot arribar als 4 mil o 5 mil euros al mes. Els preus han pujat fins a un 20 per cent després de la pandèmia i hi ha molta demanda d’estrangers.
També hi falta habitatge a preus assequibles. Un apartament d’una habitació a la zona des Pujols costa 300 mil euros i hi ha viles de luxe que es venen per vuit milions. El perfil dels compradors són estrangers o inversors per llogar.
Pràcticament és impossible trobar habitatge per als treballadors. Un pis de dues habitacions a l’estiu arriba als 2.500 euros al mes i se solen compartir entre tres o quatre persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística