Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Francisco Villar, doctor en psicologia i coordinador del programa d'atenció a la conducta suïcida a l'Hospital Sant Joan de Déu, ha fet una ponència as Mercadal
Francisco Villar és doctor en psicologia i coordina el programa d’atenció a la conducta suïcida a l’Hospital Sant Joan de Déu. Les noves tecnologies, segons ell, són perjudicials per als infants.
Francisco Villar, psicòleg clínic: “En educació quan ajudes a algú més del que necessita l’estàs privant de l’oportunitat que desenvolupi els seus propis recursos. Hi ha estudis que estan relacionats entre el primer any que li donen un dispositiu a un infant i la qualitat de vida entre els 18 i 24 anys. D’aquests es desprèn que el millor és que el seu primer dispositiu se’l compri ell”.
Francisco Villar creu que els mòbils s’haurien de prohibir fins als setze anys i que la tecnologia, que considera un negoci, tampoc no hauria de ser dins les aules: “Un pdf en una pantalla suposa menys capacitat de comprensió lectora que un paper, els estudis i les dades són inequívocs”, assegura.
La xerrada des Mercadal ha concentrat molts educadors, però també famílies. Segons Villar, les conductes suïcides en menors s’han multiplicat per quatre a l’hospital Sant Joan de Déu. De 250 el 2014, a un miler que atenen en un any actualment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros