Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El centre diu que Miguel Beltrán pot impartir classes perquè ha recorregut la sanció
Imatge d'arxiu.
15La Comissió Feminista de la UIB denuncia que el catedràtic de Filosofia, Miguel Beltrán, condemnat per coaccionar una professora del seu departament continua fent de professor, tot i que la Universitat l’ha suspès de sou i feina arran de la sentència del Tribunal Suprem.
En declaracions a IB3 Ràdio, Sara Barceló, una de les membres de la Comissió Feminista de la UIB, explica que Miguel Beltrán “té un professor adjunt que és qui imparteix les classes d’ètica perquè ell té una ordre d’allunyament i no es pot acostar a la víctima ni a les dependències de la Universitat”. Tot i això, Barceló critica que “Miguel Beltrán és qui posa les notes, corregeix els exàmens”.
Sara Barceló ha explicat que “els estudiants de filosofia han iniciat una campanya de recollida de firmes contra Miguel Beltrán per protestar. Tard o d’hora aquest professor condemnat haurà de tornar a impartir classes i no hi estan d’acord”.
La víctima, sense suport
La Comissió Feminista de la UIB critica l’actuació del Rectorat en aquest cas ha estat “vergonyosa perquè ha actuat tard i no ha protegit la víctima”, afirma la seva representant. Barceló assenayala que “el més vergonyós és que no hi ha cap autocrítica ni reflexió sobre el que ha passat. És un precedent horrible de cara futures agressions a la UIB; les víctimes s’ho pensaran dues vegades a l’hora de denunciar perquè veuen que tenen molt poc suport de la institució.”
La Comissió Feminista ha explicat també que ha iniciat una penjada de cartells denunciant aquests fets, però que cada dia els retiren.
La Universitat no vol fer declaracions respecte del professor condemnat. Apunten, però que Miguel Beltrán ha recorregut la suspensió de feina i sou. La llei preveu la suspensió cautelar de la sanció mentre està recorreguda i, per tant, diu la UIB pot fer classes.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat