Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Visites guiades per conscienciar la ciutadania i els agents socials sobre el valor de les zones protegides
A Eivissa, un equip d’IB3 s’ha embarcat amb el projecte Life A-Mar de Red Natura 2000. És una iniciativa que es du a terme a les costes italiana i espanyola, i que en aquesta ocasió han fet una visita al Parc Natural de Ses Salines.
L’any passat van estar per la costa italiana i enguany ho fan per l’espanyola. Van començar el trajecte el 9 de maig a la costa de Múrcia i acabaran el 5 de juny a Almeria.
Al llarg d’aquest trajecte fan vuit parades, han estat a Eivissa i després marxen cap a Mallorca. L’objectiu és informar i sensibilitzar la ciutadania i els agents socials sobre el valor dels espais marins protegits.
A Eivissa hem visitat el parc natural de Ses Salines des de la mar i el pas des Freus, un dels més transitats del Mediterrani. Demà diumenge arriben a Mallorca, on faran una visita guiada a l’illa de Cabrera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural