Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Visites guiades per conscienciar la ciutadania i els agents socials sobre el valor de les zones protegides
A Eivissa, un equip d’IB3 s’ha embarcat amb el projecte Life A-Mar de Red Natura 2000. És una iniciativa que es du a terme a les costes italiana i espanyola, i que en aquesta ocasió han fet una visita al Parc Natural de Ses Salines.
L’any passat van estar per la costa italiana i enguany ho fan per l’espanyola. Van començar el trajecte el 9 de maig a la costa de Múrcia i acabaran el 5 de juny a Almeria.
Al llarg d’aquest trajecte fan vuit parades, han estat a Eivissa i després marxen cap a Mallorca. L’objectiu és informar i sensibilitzar la ciutadania i els agents socials sobre el valor dels espais marins protegits.
A Eivissa hem visitat el parc natural de Ses Salines des de la mar i el pas des Freus, un dels més transitats del Mediterrani. Demà diumenge arriben a Mallorca, on faran una visita guiada a l’illa de Cabrera.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general