Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Ha aprovat per unanimitat el Document Marc de la Conferència Política en què s'han acordat les bases per continuar transformant les Illes Balears
 
                             
                            El PSIB-PSOE ha aprovat per unanimitat el Document Marc de la Conferència Política en què s’han acordat les bases per continuar transformant les Illes Balears i millorar la qualitat de vida dels ciutadans de les illes.
Així, la secretària general del PSIB-PSOE i presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, ha proposat “blindar per llei” l’atenció permanent presencial “per combatre la bretxa digital, perquè volem millorar la qualitat de vida dels nostres majors”.
D’aquesta manera, Armengol ha explicat que “si volem qualitat de vida, hem de mirar al futur i això és el que hem fet a la Conferència Política”, i hi ha afegit que “a la pròxima legislatura desenvoluparem el pla de lluita contra la solitud perquè volem una societat on, si hi ha una persona que pateix, n’hi hagi una altra disposada a ajudar-la; volem crear una xarxa comunitària de salut mental de suport públic a Balears”. També, la socialista ha anunciat que “ampliarem la renda social garantida perquè sigui un dret per a tots els ciutadans de les Illes Balears fent-la una renda bàsica universal per a tots i totes”.
Armengol ha subratllat que “tenim tots els elements per fer possible les idees, perquè tenim projecte per tirar endavant la transformació de les Illes”. “Som un partit de valors, de drets i llibertats i veim que la dreta té ‘governera’, però què volen fer amb les nostres illes?”, ha demanat.
El ministre de la Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica del Govern d’Espanya, Félix Bolaños, ha expressat que “a Balears s’ha lluitat per defensar els drets dels ciutadans d’aquestes illes, per exemple, aprovant el Règim Especial i això té nom: els noms de Francina Armengol i Pedro Sánchez”. “El pròxim 28 de maig hem d’aconseguir el que sigui millor per a Balears i això, sens dubte, només ho pot fer el Partit Socialista amb Francina Armengol”.
“D’aquí al 28 de maig hem de sortir amb orgull, alegria, humilitat de feina perquè heu de garantir que hi haurà govern socialista a Balears perquè necessitam consolidar totes les polítiques socialistes”, ha dit Bolaños, qui ha aprofitat per dir “hem aconseguit avançar en drets, en dignitat i en qualitat de vida”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
 
                        
                    La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
