Els socialistes es reuniran amb Ciutadans per demanar-los el seu suport mentre l'equip de govern parla de muntatge polític
El grup socialista al Consell d’Eivissa s’adhereix a la petició d’Unides Podem de crear una comissió d’investigació en la institució insular sobre la campanya de promoció turística ‘La vida Islados’. Un contracte per valor de 250.000 euros que es va adjudicar a una productora per la via d’emergència, al maig de 2020.
Els socialistes es reuniran la setmana que ve amb Ciutadans, soci de govern del PP, per assolir-ne el seu suport. Denuncien que després d’una setmana d’investigació per part de la Fiscalia, el president del Consell no ha donat explicacions.
L’equip de govern de la institució, per part seva, parla de muntatge polític per part del PSIB-PSOE. Declara que no entén per què demanen una comissió d’investigació quan el cas és en mans de la Fiscalia.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval