Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Més per Menorca també ha condemnat els fets i ha demanat explicacions al president del Consell
El PSOE demana la dimissió immediata del director insular i portaveu del PP a l’Ajuntament de Maó, Mateu Aínsa, per haver provocat diversos incidents públics dijous vespre durant les festes de Sant Jaume des Castell en què va fer falta la intervenció de la Policia.
Més per Menorca, qui també ha condemnat els actes, els ha titllat d'”impropis i censurables”. La formació ha demanat explicacions per escrit al president del Consell de Menorca, Dolfo Vilafranca, de qui han dit que esperen una resposta a l’alçada de la gravetat dels fets.
Aínsa ha demanat disculpes públicament, a través d’un comunicat, on reconeix que la seva actitud no va ser l’adequada. Assegura que ja ha demanat disculpes a les persones involucrades i es compromet a evitar que es torni a repetir una situació similar.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta