La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Els promotors ja han avisat que, si s'esbuca el parc, reclamaran entre 40 i 50 milions d'indemnització al Consell de Menorca
La sentència del Tribunal Superior de Justícia de Balears que obligaria a enderrocar el parc aquàtic de Biniancolla continua en el centre de la polèmica a Menorca. El PSOE reclama al PP que expliqui per què l’any 2014 va atorgar l’Interès General que en va permetre la construcció, tot i els informes desfavorables dels funcionaris.
Així ho ha demandat el Comitè Insular socialista en una resolució en la qual també es dóna suporta l’actual equip de govern perquè esgoti totes les vies jurídiques que permetin minimitzar l’impacte d’aquesta sentència; ja que els promotors ja han avisat que, si s’esbuca el parc, reclamaran entre 40 i 50 milions d’indemnització al Consell de Menorca.
El TSJIB confirma que el permís que va permetre construir el parc aquàtic de Biniancolla és nul
El GOB demana al Consell que estudiï un possible procés penal pel cas del parc de Biniancolla
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²