Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els socialistes insten el Govern balear i el Consell de Menorca a comprar l'edifici per 900.000 euros
Sa Farinera des Mercadal és un bé catalogat abandonat i sense ús. Ara, el PSOE Menorca proposa convertir-la en un tercer parc de bombers de l’illa i en un centre de coordinació d’emergències. Creuen que és el lloc adequat per la seva posició estratègica al centre de l’illa i perquè està connectat directament amb la carretera general, un fet que permetria donar resposta a algunes de les intervencions de manera ràpida i arribar-hi en menys de vint minuts.
Proposen fer-hi un centre on hi pugui haver diferents cossos i serveis d’emergències. A escassos metres de l’edifici hi ha l’heliport de l’IBANAT i la seu de la Guàrdia Civil des Mercadal. Per fer possible que Sa Farinera fos un centre d’emergències, seria necessari un canvi d’usos de l’immoble que en respectàs alhora els béns etnològics.
Els socialistes insten el Govern Balear i el Consell Insular a apostar per l’edifici. Parlen d’una oportunitat amb un preu actual de 900.000 euros, gairebé un milió menys que fa un any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural