Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

VOX es consolida com a tercera força mentre Sumar marca el seu pitjor registre i puja Podem
El Baròmetre d’Opinió realitzat pel Centre de Recerques Sociològiques (CIS) corresponent al mes d’abril manté el PP al capdavant amb una estimació de vot del 33,5%, però el PSOE es recupera i puja fins al 32,5%, deixant la diferència reduïda a només un punt enfront dels 2,7 del mes anterior.
En la tercera plaça es consolida VOX amb una estimació de vot del 10,1%, mentre que Sumar cau per segon mes consecutiu i ara marca un 8,2%, un punt menys que al març. Per contra, Podem puja fins al 3,1%.
L’enquesta es basa en 4.032 entrevistes telefòniques realitzades els quatre primers dies d’abril a espanyols residents en 1.245 municipis de 50 províncies. El marge d’error és d’aproximadament un 1,6%.
Per tant, les entrevistes es van realitzar en un context polític de crispació per l’aparició de l’anomenat cas Koldo de comissions en contractes d’emergència i per les successives informacions sobre l’esposa del president Pedro Sánchez i sobre la recerca fiscal a parella de la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella