Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Costes els ha denetat la concessió per interferir amb les dunes embrionàries i zones de nidificació d'ocells
Per tercer any, el quiosquet de Cala Gat haurà de tornar a fer la temporada sense servei de terrassa. Costes li va denegar l’autorització i no respon a les al·legacions que han presentat els propietaris. Miquel Garau, propietari de l’establiment, ha explicat que tenen denegada la terrassa perquè, segons Costes “interfereix amb les dunes embrionàries i amb les zones de nidificació dels ocells de la mar”.
Garau es queixa que varen al·legar contra aquesta resolució i que no han obtingut resposta. Assegura que ja han hagut d’acomiadar 5 treballadors i no descarta acabar tancant si la situació no se soluciona.
L’Ajuntament de Capdepera, per part seva, veu poc probable que s’autoritzi. Rafel Fernández, batle del municipi, ha afirmat que, segons els va explicar la cap de Costes, es tracta de concessions que estan destinades a “desaparèixer”.
D’altra banda, i en relació amb les obres de dotació de serveis de la urbanització de Cala Gat, el ple de l’Ajuntament ha desestimat una indemnització de 100.000 euros. Ho reclamava la constructora per l’aturada de les obres durant l’estat d’alarma.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins