Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Costes els ha denetat la concessió per interferir amb les dunes embrionàries i zones de nidificació d'ocells
Per tercer any, el quiosquet de Cala Gat haurà de tornar a fer la temporada sense servei de terrassa. Costes li va denegar l’autorització i no respon a les al·legacions que han presentat els propietaris. Miquel Garau, propietari de l’establiment, ha explicat que tenen denegada la terrassa perquè, segons Costes “interfereix amb les dunes embrionàries i amb les zones de nidificació dels ocells de la mar”.
Garau es queixa que varen al·legar contra aquesta resolució i que no han obtingut resposta. Assegura que ja han hagut d’acomiadar 5 treballadors i no descarta acabar tancant si la situació no se soluciona.
L’Ajuntament de Capdepera, per part seva, veu poc probable que s’autoritzi. Rafel Fernández, batle del municipi, ha afirmat que, segons els va explicar la cap de Costes, es tracta de concessions que estan destinades a “desaparèixer”.
D’altra banda, i en relació amb les obres de dotació de serveis de la urbanització de Cala Gat, el ple de l’Ajuntament ha desestimat una indemnització de 100.000 euros. Ho reclamava la constructora per l’aturada de les obres durant l’estat d’alarma.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació