Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es dubta que es pugui reobrir l'any vinent
El refugi de visitants de Cabrera ja no obrirà aquest estiu per mor de les obres que es fan a l’illa. S’hi intervé en diversos fronts: la millora de la instal·lació fotovoltaica, feines per emmagatzemar aigua i també per reparar marges. També s’elabora un estudi d’espècies invasores.
Les intervencions es fan, en bona part, gràcies a fons europeus, que tenen uns terminis estrictes d’execució. Per això, les places de l’alberg, ha dit la direcció del Parc, es necessiten per als treballadors. L’any que ve no se sap encara si podrà reobrir.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut