Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El cap de l'Estat no ha fet cap referència als moments de tensió viscuts ahir al Congrés i ha dedicat la seva intervenció a agrair, ha dit, el compromís de les Forces Armades i la Guàrdia Civil amb Espanya i la Constitució
EFE/Mariscal POOL
175Quan falten menys de 24 hores perquè comenci la segona i definitiva votació d’investidura, Pedro Sánchez ha participat avui a la celebració de la Pasqua Militar a Madrid. La darrera, si res no canvia, del Govern en funcions.
L’acte ha estat presidit per Felip sisè, protagonista involuntari de la sessió d’ahir quan la diputada de Bildu qualificà el discurs del monarca d’autoritari, després del referèndum del primer d’octubre a Catalunya.
El cap de l’Estat no ha fet cap referència als moments de tensió viscuts ahir al Congrés i ha dedicat la seva intervenció a agrair, ha dit, el compromís de les Forces Armades i la Guàrdia Civil amb Espanya i la Constitució.
El comandant general recorda que el Mediterràni és un dels ‘escenaris tràgics’ de les migracions massives
Armengol assegura que les pressions per impedir la investidura “no són justificables en democràcia”
L’aritmètica per a la segona votació
Els retrets i les crítiques entre els partits continuen als passadissos del Congrés
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT