Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El cap de l'Estat no ha fet cap referència als moments de tensió viscuts ahir al Congrés i ha dedicat la seva intervenció a agrair, ha dit, el compromís de les Forces Armades i la Guàrdia Civil amb Espanya i la Constitució
EFE/Mariscal POOL
209Quan falten menys de 24 hores perquè comenci la segona i definitiva votació d’investidura, Pedro Sánchez ha participat avui a la celebració de la Pasqua Militar a Madrid. La darrera, si res no canvia, del Govern en funcions.
L’acte ha estat presidit per Felip sisè, protagonista involuntari de la sessió d’ahir quan la diputada de Bildu qualificà el discurs del monarca d’autoritari, després del referèndum del primer d’octubre a Catalunya.
El cap de l’Estat no ha fet cap referència als moments de tensió viscuts ahir al Congrés i ha dedicat la seva intervenció a agrair, ha dit, el compromís de les Forces Armades i la Guàrdia Civil amb Espanya i la Constitució.
El comandant general recorda que el Mediterràni és un dels ‘escenaris tràgics’ de les migracions massives
Armengol assegura que les pressions per impedir la investidura “no són justificables en democràcia”
L’aritmètica per a la segona votació
Els retrets i les crítiques entre els partits continuen als passadissos del Congrés
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania