Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El rei Felip ha demanat aquest dimecres vespre deixar de costat les diferències i unir-se tots a Espanya en la lluita contra el coronavirus
El rei Felip ha demanat aquest dimecres vespre deixar de costat les diferències i unir-se tots a Espanya en la lluita contra el coronavirus, una pandèmia enfront de la qual ha llançat un missatge d’esperança: “Aquest virus no ens vencerà. Al contrari, ens farà més forts com a societat”.
Veïnats de Palma protesten contra la monarquia amb una cassolada als balcons
Felip VI ha dirigit aquest missatge a la nació, en què ha recordat als afectats i ha tingut paraules d’homenatge als professionals sanitaris, després de reunir-se en el Palau de la Zarzuela amb el president del Govern, Pedro Sánchez, i els membres del Comitè de Gestió Tècnica del coronavirus per a analitzar la situació que viu Espanya.
“Ara hem de deixar de costat les nostres diferències. Hem d’unir-nos al voltant un mateix objectiu: superar aquesta greu situació. I hem de fer-ho junts; entre tots; amb serenitat i confiança, però també amb decisió i energia”, ha recalcat el cap de l’Estat.
⏯️ El missatge del rei Felip: "Ara hem de deixar de costat les nostres diferències. Hem d'unir-nos al voltant un mateix objectiu: superar aquesta greu situació".
Aquí, el discurs sencer que ha durat 7 minuts pic.twitter.com/4zvm8o0qhN— IB3 Notícies (@IB3noticies) March 18, 2020
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella