Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Molts veïnats de Palma han protestat contra el rei Felip amb una cassolada des dels balcons i finestres de les seves cases durant el discurs televisat que el monarca ha dirigit aquest dimecres al país en motiu de la crisi sanitària pel coronavirus. La protesta contra el rei, que també s’ha repetit a diferents ciutats espanyoles, ha tingut desigual seguiment segons les ciutats i els barris.
La iniciativa s’ha convocat a través de les xarxes socials i cadenes de missatges, en què s’emplaçava als ciutadans a sortir als balcons per a realitzar una ‘cassolada per la república’ i fer-ho coincidir amb l’emissió del missatge del rei a les 21.00 hores.
Es tracta de la segona protesta convocada per les xarxes socials contra la monarquia que s’ha desenvolupat aquest dimecres. A les 12.00 hores, ciutadans de tot el país han demanat, amb una altra cassolada des dels balcons, que el rei Joan Carles doni a la sanitat pública els 100 milions d’euros que va rebre, presumptament, de comissions de l’Aràbia Saudita per a investigar sobre la pandèmia del coronavirus.
A més, s’han obert recollides de firmes en la plataforma ‘change.org’ en les quals es demana a Felip VI que destini la seva herència i l’assignació del rei emèrit a la sanitat pública.
Les protestes també han arribat a les xarxes socials amb l’etiqueta en Twitter #CoronaCiao, en què nombrosos usuaris han mostrat el seu rebuig a la monarquia. Aquestes crítiques a la xarxa també s’han barrejat amb altres comentaris en els quals exclamaven missatges de ‘viva el Rei’.
Carrer del Pare Bartomeu Pou de Palma #CoronaCiao #borbonslladres #elscatalansnotenimrei pic.twitter.com/FxQwcfDXEx
— Francesc Jaume (@FJaume) March 18, 2020
Cassolada contra el Rei a Santa Catalina, Palma de Mallorca. #CaceroladaReal #Cacerolada #Cassolada pic.twitter.com/MXGEHUIv4V
— Andreu RF (@AndreuRoca_) March 18, 2020
S’ha sentit fort i clar, palma antiborbónica #coronavirus #CaceroladaReal #CoronaCiao #DiscursoDelRey #nivirusnicorona pic.twitter.com/8oxCghERkB
— Llibertat Vintage 🏳️🌈 (@llibertat_vin) March 18, 2020
#CaceroladaReal Palma de Mallorca pic.twitter.com/UFhGJRQCVB
— jaime (@jjjjkkk1234566) March 18, 2020
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca