Una visita que s'hauria d'haver fet el passat 17 de maig, però que es va ajornar per la intensificació dels atacs de l'exèrcit rus a la ciutat de Khàrkiv
El rei Felip VI ha rebut aquest matí a la pista de l’aeroport de Barajas al president d’Ucraïna, Volodímir Zelenski, qui ha arribat a Espanya passades les 12.00 hores del migdia per a una visita oficial en la qual a més de reunir-se amb el monarca i el president del Govern, Pedro Sánchez, visitarà el Congrés dels Diputats. Una visita que s’hauria d’haver fet el passat 17 de maig, però que es va ajornar per la intensificació dels atacs de l’exèrcit rus a la ciutat de Khàrkiv.
Seguidament, tots dos han escoltat els himnes dels dos països. El president del Govern, Pedro Sánchez, també rep a Zelenski a la Moncloa, i tots dos compareixeran després de la seva trobada i durant la qual, signaran un acord de seguretat que han negociat de manera bilateral els dos governs i que està en línia amb els subscrits pels països del G7 i altres europeus.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses