Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Una victòria a la darrera jornada contra l'Hestia Menorca o una derrota del Benicarló permetrien als eivissencs disputar la Copa
El Sant Antoni de LEB Plata cerca acabar la primera volta líder del grup Est i poder disputar la Copa. Una victòria a la darrera jornada, posposada a dimecres que ve, contra l’Hestia Menorca o una derrota del Benicarló permetrien als eivissencs disputar aquest títol. El tècnic dels eivissencs, Carlos Flores, no vol que es baixi la tensió. La ratxa de sis victòries no els pot permetre caure en la complaença.
La visita a l’Hestia Menorca ha quedat suspesa per la COVID, però l’equip treballa per cercar una nova victòria que els permeti jugar la Copa LEB Plata contra el campió d’hivern del grup oest. Un dels exemples de progressió del Bàsquet Sant Antoni el representa Aleix Haro, el base o escorta, format a la Penya. Ell prompte complirà 21 anys. Arribat aquesta temporada, Haro s’estrenava en la categoria i ja és determinant.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície