Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La renovació del tècnic Carles Flores està gairebé tancada per a la temporada vinent
El Director Esportiu i jugador del Sant Antoni Eivissa Feeling, Jordi Grimau, fa balanç de la primera i històrica temporada a LEB Plata. El millor, diu, ha estat la connexió amb els aficionats.
Després d’arribar a anar primers a mitjan temporada i jugar la final de Copa de LEB Plata, on caigueren contra el Zornotza. Van arribar al play-off com a tercers, amb l’avantatge del camp a la tornada, però Clavijo i els equips del Grup Oest han demostrat que tenen més múscul econòmic i qualitat.
Amb vista a preparar la temporada vinent, tenen clar què volen. Per començar, el míster, Carles Flores té gairebé tancada la continuïtat i volen una plantilla jove, amb projecció i amb majoria d’espanyols. I Grimau, que el juny complirà 39 anys, estarà un any més a la pista.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte