Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A Binissalem i a Campos s'hi estan desenvolupant projectes que, en molts casos, havíen estat aprovats temps enrere
Malgrat la pandèmia, el sector de la construcció està plenament actiu a molts indrets de Mallorca. En molts casos es tracta de l’execució de projectes que ja estaven aprovats de temps enrere i que ara s’estan desenvolupant.
La reforma de l’antic Casal de Can Julià és una de les obres més emblemàtiques que es duen a terme en aquests moments a Binissalem, on estan en marxa una cinquantena de projectes d’obra nova i reforma.Les noves construccions i les obres de reforma es reparteixen per igual i en molts casos es tracta de projectes de particulars.
En el cas de Campos, s’està desenvolupant un projecte de 25 cases de luxe a l’entrada de sa Ràpita. En aquest municipi però, i malgrat aquesta gran promoció de cases de luxe, l’Ajuntament enguany ha ingressat – fins el moment- 450 mil euros en concepte de llicències d’obra, que és la meitat del que estava previst.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari