La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El clúster empresarial demana més formació especialitzada
El sector nàutic de les Balears es mobilitza per promoure una facultat de Nàutica a les Illes. Amb aquest objectiu, s’ha llançat una enquesta que recull l’opinió de la societat i de les empreses sobre la necessitat d’aquesta nova facultat. També es vol saber quins graus s’hi haurien d’impartir i com es valora la capacitat del sector per absorbir els futurs graduats. Segons el sector, disposar d’una facultat pròpia ajudaria a formar professionals qualificats i a consolidar un sector amb projecció a les Illes.
La iniciativa, impulsada conjuntament amb el Consell Social de la UIB, també vol identificar prioritats d’orientació, especialitats i recollir propostes pràctiques. L’enquesta estarà oberta les setmanes vinents, i els resultats podrien marcar el camí per crear la primera Facultat de Nàutica a les Illes Balears.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia