Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La logística i paqueteria també ha vist un increment d'ofertes durant la Setmana Santa
El sector sociosanitari, el comerç, la logística i paqueteria o la teleoperació són alguns dels sectors que estan creant ofertes de feina, tot i la crisi sanitària. Si no fos per la covid-19, el mercat laboral de les Illes hauria de funcionar a ple rendiment.
Segons la directora de Comunicació d’Infojobs, Mónica Pérez, era habitual que la xifra d’ofertes de feina es disparàs a les Balears entre finals de gener i principis de febrer. Aquesta tendència es mantenia es mantenia fins al setembre. A partir d’aleshores, diu, “l’activitat davallava moltíssim”. Una situació que no s’ha produït enguany.
És una de les diferències del mercat laboral en temps de coronavirus. Com que la reactivació no ha arribat a produir-se i això ha derivat en una baixada en les ofertes d’ocupació. “Des del 9 de març fins al 5 d’abril, hi ha hagut un descens generalitzat de més del 70% de les ofertes noves publicades als portals de treball”, afirma la directora d’Operacions de LHH Spain, Belén Ferrer, una empresa que pertany al grup Adecco.
Tot i això hi ha sectors que creen ocupació a les Illes. Infojobs ha detectat que se’ls duplicat el número de vacants al sector sanitari durant la segona setmana de confinament, mentre que durant la Setmana Santa van observat un increment en les vacants al sector logístic. LHH Spain afegeix que també han vist un augment d’ofertes al sectors declarats essencials, com ara els supermercats i botigues d’alimentació.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys