Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Gabriel Escarrer diu que és l'anunci del segle, però reclama un pla de salvament pel sector
L’anunci del segle. Amb aquestes paraules s’ha fet ressò Gabriel Escarrer de la notícia de la vacuna de Pfizer. El màxim executiu de Melià Hotels afirma que el sector turístic torna a veure la llum, però que cal resistir fins al final del túnel. Per això segueix reclamant a les administracions un pla de salvament i reconstrucció urgent perquè puguin sobreviure el màxim d’empreses possible. El sector turístic ha rebut amb esperança el comunicat de la farmacèutica per poder iniciar la temporada del 2021. De fet, les borses, especialment l’espanyola, va viure ahir una jornada d’eufòria amb increments dels valors turístics, com les accions de Melià un 37 per cent, o IAG, matriu d’Iberia i Vueling, un 26 per cent. Però cal ser prudents, els analistes de borsa diuen que al final es tracta d’una lleu recuperació comparat amb el que s’ha perdut fins ara. S’ha de veure quines empreses podran resistir fins la vacuna.
La Federació hotelera de Mallorca ha afirmat a Ib3 notícies que l’anunci és positiu, però que, com que la vacuna no pot arribar a tothom a curt termini, és necessari seguir insistint amb els corredors segurs, tests en origen i majors filtres a ports i aeroports. De fet, les agències de viatge van amb la mateixa línia i demanen prudència.
La mateixa que també reclama la CAEB fins que els beneficis de la vacuna arribin a tota la societat.
La borsa espanyola avui segueix a l’alça, però d’una manera més tímida que ahir després de l’eufòria dels mercats.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat