Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Alguns dels protagonistes de les festes asseguren que "molt difícilment això s'acabarà"
Què és el sentiment santantonier i com es transmet de generació en generació?
Toni Gomila, president del Patronat Sant Antoni de Manacor, ha explicat que “és un sentiment que es du a dins”, gràcies al fet que es viu i es coneix de ben petits. El professor i periodista Antoni Riera ha afegit que Sant Antoni fa “sentir-te de la teva terra, fins i tot dins Mallorca, ja que ens diferencia de la resta, gràcies a la llengua i al seu ús”.
“De ben petits ja canten la cançó de Sant Antoni, ho han viscut de naixement”, ha destacat Pep Lluís Gil, obrer de Sant Antoni a Artà. El baciner dels dimonis de Manacor, Mateu Joan Ferrer, ha indicat que “ho duen a l’ADN”, i ha assegurat que “molt difícilment això s’acabarà”.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes