Rels B oferirà un concert gratuït al parc de la Mar a Palma el pròxim 11 de setembre
L'endemà, l'artista mallorquí rebrà el títol de fill predilecte de Mallorca
De tots els fondejos comprovats, el servei ha fet retirar 5.665 embarcacions per estar ancorades sobre posidònia
Un total de 85.906 actuacions s’han dut a terme des que el servei de vigilància de la posidònia inicià la temporada, dia 15 de maig, i fins dia 3 de setembre. De tots els fondejos comprovats, el servei ha fet retirar 5.665 embarcacions per estar ancorades sobre posidònia. Per illes, la que presenta millors xifres és, amb diferència, Formentera.

A la menor de les Pitiüses només s’ha hagut de moure l’1% de les quasi 40.000 embarcacions comprovades. A la resta d’illes, el percentatge és major i similar, d’entre el 10% i el 12%. En total, el 6,6% de les embarcacions que s’han revisat estaven mal fondejades. Una xifra molt inferior a la del 2017, quan el servei es va implementar a tot l’Arxipèlag. Llavors, els fondejos sobre posidònia foren el 18% del total comprovat.
El govern valencià ja ha implementat aquest sistema de vigilància i hi han mostrat interès en un extrem i a l’altre de la Mediterrània. El servei no només vigila, sinó que assessora. A banda de posar aplicacions i un telèfon a l’abast dels navegants, també els informa directament. Enguany, 8.000 embarcacions han sol·licitat ajuda per fondejar correctament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'endemà, l'artista mallorquí rebrà el títol de fill predilecte de Mallorca
L'home està investigat inicialment per presumptes delictes d'homicidi per imprudència, lesions i contra la seguretat viària
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox