Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Un total de 25 efectius a 5 platges verges de Menorca
Aquest dijous s’ha posat en marxa l’operatiu amb 25 informadors que controlaran l’entrada de vehicles a les platges de Son Saura, Cala en Turqueta, Cala Macarella i la vall a Ciutadella i Binimel·là as Mercadal. Cala en Turqueta i Cala Macarella ja havien quedat complets a mig matí. Els visitants veuen amb bons ulls el sistema en què els panells indiquen si l’aparcament està complet o no per evitar el col·lapse del camí.
Per segon any consecutiu no tendran seguretat privada. Un servei que van sol·licitar els informadors, ja que alguns conductors no els respectaven quan els indicaven que l’aparcament estava complet. El conseller de Menorca de Mobilitat, Juan Manuel Diego, ha indicat que han hagut de rescindir aquest servei perquè no està permès en espai públic.
A partir del mes de juny es posarà en marxa el servei de bus per arribar a Macarella i hi quedarà restringida l’arribada a qualsevol classe de vehicle. Els informadors estaran actius fins al 4 d’octubre.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre