Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Un total de 25 efectius a 5 platges verges de Menorca
Aquest dijous s’ha posat en marxa l’operatiu amb 25 informadors que controlaran l’entrada de vehicles a les platges de Son Saura, Cala en Turqueta, Cala Macarella i la vall a Ciutadella i Binimel·là as Mercadal. Cala en Turqueta i Cala Macarella ja havien quedat complets a mig matí. Els visitants veuen amb bons ulls el sistema en què els panells indiquen si l’aparcament està complet o no per evitar el col·lapse del camí.
Per segon any consecutiu no tendran seguretat privada. Un servei que van sol·licitar els informadors, ja que alguns conductors no els respectaven quan els indicaven que l’aparcament estava complet. El conseller de Menorca de Mobilitat, Juan Manuel Diego, ha indicat que han hagut de rescindir aquest servei perquè no està permès en espai públic.
A partir del mes de juny es posarà en marxa el servei de bus per arribar a Macarella i hi quedarà restringida l’arribada a qualsevol classe de vehicle. Els informadors estaran actius fins al 4 d’octubre.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants