Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Un total de 25 efectius a 5 platges verges de Menorca
Aquest dijous s’ha posat en marxa l’operatiu amb 25 informadors que controlaran l’entrada de vehicles a les platges de Son Saura, Cala en Turqueta, Cala Macarella i la vall a Ciutadella i Binimel·là as Mercadal. Cala en Turqueta i Cala Macarella ja havien quedat complets a mig matí. Els visitants veuen amb bons ulls el sistema en què els panells indiquen si l’aparcament està complet o no per evitar el col·lapse del camí.
Per segon any consecutiu no tendran seguretat privada. Un servei que van sol·licitar els informadors, ja que alguns conductors no els respectaven quan els indicaven que l’aparcament estava complet. El conseller de Menorca de Mobilitat, Juan Manuel Diego, ha indicat que han hagut de rescindir aquest servei perquè no està permès en espai públic.
A partir del mes de juny es posarà en marxa el servei de bus per arribar a Macarella i hi quedarà restringida l’arribada a qualsevol classe de vehicle. Els informadors estaran actius fins al 4 d’octubre.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió