Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El salari brut d'un oncòleg que s'incorporés ara a Eivissa ronda els 71.700 euros bruts
Des de l’1 de novembre el servei d’oncologia de l’Hospital Can Misses té només 3 facultatius. La darrera especialista a marxar va presentar la seva renúncia a la plaça per temes personals. La plantilla d’oncòlegs es torna a trobar sota mínims.
El 2023 els pacients oncològics es manifestaven a les portes de Can Misses. El servei gairebé només tenia un professional. Aquest mes de maig l’Àrea de salut Pitiüsa anunciava que s’havia aconseguit completar la plantilla amb els cinc oncòlegs. Una situació que ha durat ben poc.
Amb els plusos de difícil cobertura aprovats pel Govern de les Illes, el salari brut d’un oncòleg que s’incorpori actualment a Eivissa se situa en uns 71.700 euros anuals. Tot i aquesta millora retributiva, no s’ha aconseguit estabilitzar la plantilla, que la conselleria ja ha expressat la voluntat d’ampliar fins a set oncòlegs.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes
L'IES Sineu fa la primera bunyolada contra les violències masclistes
Segons la companyia, el passatger feia cua dins del vehicle per sortir del port quan ha caigut a l'aigua en el taló del moll de Llevant