Logo IB3N
X

El sindicat ANPE demana a Educació un protocol per controlar el fred dins les aules

Recomanen que els nins vagin amb roba tèrmica, i que els centres tenguin la calefacció en marxa ja des d'avui vespre o primera hora de demà dematí

09/01/2022

El sindicat ANPE demana a Educació un protocol per controlar el fred dins les aules

152

Els alumnes de Balears comencen demà l’escola i alguns ben segur que passaran fred a l’aula, per mor de les mesures Covid. Per aquest motiu avui ha alçat la veu el sindicat ANPE.

Demana a la Conselleria d’Educació com s’han d’actuar als centres en aquest sentit, ja que s’han de mantenir les finestres obertes per minvar la probabilitat de contagis. De fet, els recorden que al gener, fa fred.

Asseguren que com que no hi ha hagut Mesa Sectorial, no se n’ha pogut parlar. I davant això, recomanen que els nins vagin amb roba tèrmica, i que els centres tenguin la calefacció en marxa ja des d’avui vespre o primera hora de demà dematí.

 més info Els alumnes de Balears tornen demà a les aules amb la taxa de vacunació més baixa de tot l’Estat, un 18,8%

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella