La gerència afirma que s'ha comprat una nova màquina que no arribarà fins el setembre
L’hospital Comarcal d’Inca no ha pogut esquivar les molèsties tèrmiques de l’estiu i especialment les onades de calor. Des del sindicat CSIF denuncien que des de fa dos mesos la climatització no acaba d’arribar a totes les zones, la qual cosa provoca que alguns treballadors hagin de dur els seus ventiladors perquè han fet feina a 28 graus de temperatura.
Des de la gerència de l’hospital afirmen que a les zones sensibles, com ara els quiròfans i l’UCI la climatització està garantida. Reconeixen que la màquina refredadora no dona l’abast i per això n’han comprat una altra que no arribarà fins al mes de setembre. Mentrestant, el que fan és redirigir el cabal d’aire fresc a les zones en què més el necessiten.
A l’hospital de Son Llàtzer, la gerència del centre ha assegurat als treballadors que aquesta setmana començarà la instal·lació d’algun tipus de protecció solar per evitar les altes temperatures a la planta d’hospitalització.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta