Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Critiquen la situació del servei d'Oncologia, que només disposa d'un metge, quan n'hauria de tenir cinc
107
El Sindicat Mèdic de Balears ha tornat a demanar que Eivissa sigui declarada urgentment àrea de difícil cobertura. L’organització denuncia que cada vegada hi ha més metges que se’n van de l’illa.
El sindicat afirmà aquest passat dimecres mateix que es va acomiadar una cardiòloga, una traumatòloga i la cap de servei d’anestèsia de l’hospital. I posen especial èmfasi en la situació del servei d’Oncologia.
El sindicat considera que aquest servei hauria de tenir cinc oncòlegs en plantilla i només en té un, i sosté que el desplaçament de professionals des de Mallorca és “inacceptable”. Atribueixen aquesta fuga de metges a la gestió deficitària en captació i fidelització de facultatius.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants