Manuel Pavón, secretari general del SUP a les Balears: "S'han d'acabar ja les agressions a policies"
Manuel Pavón, secretari general del SUP a Balears, i el misser Eduardo Luna. Europa Press
162El Sindicat Unificat de Policia, SUP, cerca donar exemple amb el judici contra l’exgerent de l’IBETEC, Juan Antonio Serra Ferrer, acusat d’una presumpta agressió sexual i un delicte de lesions i atemptat contra agent de l’autoritat.
El secretari general del SUP a les Illes Balears, Manuel Pavón, ha afirmat, abans del judici, que “s’han d’acabar ja les agressions a policies nacionals”. En aquest sentit, reclama un canvi legislatiu per preservar “el principi d’autoritat que, malauradament, s’està perdent a Espanya”.
La Fiscalia demana una pena de tres anys i tres mesos de presó, així com una ordre d’allunyament de la víctima, de 300 metres, durant cinc anys i també una indemnització de 2.360 euros per la dona i de 540 euros per l’agent de policia.
El SUP demana cinc anys de presó per un delicte d’atemptat contra l’autoritat i un altre de lesions a l’agent.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto