Manuel Pavón, secretari general del SUP a les Balears: "S'han d'acabar ja les agressions a policies"
Manuel Pavón, secretari general del SUP a Balears, i el misser Eduardo Luna. Europa Press
307El Sindicat Unificat de Policia, SUP, cerca donar exemple amb el judici contra l’exgerent de l’IBETEC, Juan Antonio Serra Ferrer, acusat d’una presumpta agressió sexual i un delicte de lesions i atemptat contra agent de l’autoritat.
El secretari general del SUP a les Illes Balears, Manuel Pavón, ha afirmat, abans del judici, que “s’han d’acabar ja les agressions a policies nacionals”. En aquest sentit, reclama un canvi legislatiu per preservar “el principi d’autoritat que, malauradament, s’està perdent a Espanya”.
La Fiscalia demana una pena de tres anys i tres mesos de presó, així com una ordre d’allunyament de la víctima, de 300 metres, durant cinc anys i també una indemnització de 2.360 euros per la dona i de 540 euros per l’agent de policia.
El SUP demana cinc anys de presó per un delicte d’atemptat contra l’autoritat i un altre de lesions a l’agent.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària