Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El Consell de Ministres ha aprovat una mesura que tendrà efectes retroactius des del primer de gener d'enguany
El Consell de Ministres ha aprovat que el Salari Mínim Interprofessional (SMI) s’apugi un 8% i arribi fins als 1.080 euros al mes en 14 pagues. La mesura tendrà efectes retroactius des del primer de gener d’enguany i, pel que fa als treballadors eventuals i temporers, el salari no podrà ser inferior als 51,15 euros per jornada legal. Quant als treballadors de la llar que treballin per hores, enguany rebran 8,45 euros per hora, un preu que és resultat d’incloure tots els conceptes retributius, gratificacions extraordinàries, descansos i vacances.
L’increment del SMI va ser acordat pel Govern, Comissions Obreres i la UGT a finals de gener. Les patronals CEOE o Cepyme ho varen rebutjar. La vicepresidenta segona i ministra de Treball, Yolanda Díaz, ha afirmat durant la roda de premsa sentir-se molt orgullosa: “Avui complim amb l’acord de Govern”. La ministra també ha dit que la decisió compleix amb un mandat que era “apujar el 60% del salari mitjà net”. Díaz ha conclòs que Espanya segueix la Carta Social Europea.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç