Ferrer ha estat elegit en el plenari de la moció de censura on s'ha destituït la fins ara batlessa del PP, Juana Mari Pons
Llorenç Ferrer ja és el batle de Ciutadella.
131El socialista Llorenç Ferrer ja és el batle de Ciutadella. PSOE i PSM es repartiran a mitges el temps que resta de mandat: un any i mig de batlia per a cada partit. Ferrer ha estat elegit en el plenari de la moció de censura on s’ha destituït la fins ara batlessa del PP, Juana Mari Pons.
La sala era plena i ha comptat amb la presència dels principals càrrecs del PP i del PSOE, entre els quals els respectius portaveus parlamentaris, Sebastià Sagreras i Iago Negueruela, a més de diputats al congrés i senadors i el president del Consell de Menorca, Dolfo Vilafranca.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç