Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Grup d'Homicidis de la Policia Nacional està pendent dels resultats de les autòpsies per continuar amb la investigació
Molts dels veïnats de la finca on ahir, dimarts, varen ser trobats els cadàvers de dos homes de 80 anys ni tan sols els coneixien; i els que sí, feia un temps que pràcticament no els veien. Un dels darrers que va parlar amb ells és Salvador, l’encarregat de manteniment de l’edifici, qui va estar amb ells a principis del mes de novembre.
Els cossos, que no presentaven cap signe de violència ni de lluita, romanen a l’Institut de Medicina Legal de Palma, en espera de practicar-los les autòpsies, resultats de les quals continua pendent el Grup d’Homicidis de la Policia Nacional.
De moment, la principal hipòtesi és que ambdós podrien haver consumit fàrmacs per posar fi, de manera voluntària, a la seva vida, i que durien morts prop de dos mesos, tot i que la investigació roman aturada en espera de conèixer els resultats de les proves toxicològiques, les quals serviran, també, per confirmar les seves identitats, davant l’avançat estat de descomposició dels cossos.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals