CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El govern espanyol tramitarà l'extradició de l'exdiputada de la CUP
El Tribunal Suprem ha ordenat la detenció de l’exdiputada de la CUP Anna Gabriel però la limita al territori estatal. És a dir, només si torna a Espanya.
Es tracta de la primera passa que es fa quan un investigat no compareix a una citació judicial i la mateixa mesura que hi ha contra Carles Puigdemont i els consellers cessats que són a Bélgica. Com ja va anunciar, Gabriel, que és a Ginebra, no ha comparegut aquest dimecres davant el Suprem a on estava citada. La Fiscalia ha sol·licitat la seva detenció i també l’extradició.
Des de Suïssa, fonts del govern helvètic asseguren que l’extradició no és possible. Tot i això, el govern espanyol ha anunciat que la tramitarà.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició