Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El govern espanyol tramitarà l'extradició de l'exdiputada de la CUP
El Tribunal Suprem ha ordenat la detenció de l’exdiputada de la CUP Anna Gabriel però la limita al territori estatal. És a dir, només si torna a Espanya.
Es tracta de la primera passa que es fa quan un investigat no compareix a una citació judicial i la mateixa mesura que hi ha contra Carles Puigdemont i els consellers cessats que són a Bélgica. Com ja va anunciar, Gabriel, que és a Ginebra, no ha comparegut aquest dimecres davant el Suprem a on estava citada. La Fiscalia ha sol·licitat la seva detenció i també l’extradició.
Des de Suïssa, fonts del govern helvètic asseguren que l’extradició no és possible. Tot i això, el govern espanyol ha anunciat que la tramitarà.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre