Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Considera «excessius» els esments a la 'caixa B' del PP, perquè aquesta qüestió no es jutjava i no va haver-hi acusació ni defensa
El Tribunal Suprem ha confirmat, amb lleugers ajustos, les condemnes de presó per als 29 acusats del cas Gürtel que va fixar l’Audiència Nacional en la seva sentència. Francisco Correa, cap de la trama, continua amb la condemna de 51 anys de presó. L’extresorer del PP, Luis Barcenas, que va ser condemnat a 33 anys, ha vist rebaixada la seva pena a 29 anys.
El Suprem també considera «excessius» els esments a la ‘caixa B’ del PP, perquè aquesta qüestió no es jutjava i no va haver-hi acusació ni defensa. Tot i això, ha mantingut la condemna al Partit Popular com a partícep a títol lucratiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets